4 år...

För 4 år sedan idag satt vi just nu och kollade på Mr & Mrs Smith. Jag hade anlänt till Gävle på dagen och vi hade ätit och umgåtts under eftermiddagen. En otroligt nervös men underbar dag. Han hade tagit emot mig när jag kom med tåget... Första gången jag träffade min älskade Erik!
Idag kom han hem efter att ha varit i Flen hela helgen. Blev så glad att han kom hem lite tidigare än vad som var sagt. Idag var det jag som stod på perrongen och väntade på min älskade. Fast jag hade blommor med mig... ;P Jobbade först i 2 timmar på gf och sen gjorde vi iordning lite gott att äta och åkte ut till Långnäs och låg på en filt hela ljuvliga eftermiddagen. Lovely!
Tusen tack för dessa 4 år älskling!! Det finns alltid anledning att fira kärleken... =)

Auf wiedersehen...
ps. Kors i taket, det ska bli sol och värme på midsommar! Yippey! 

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Tack själv underbara Norgan/darling!:)Ja imorgon blir det fint, ska jag jobba lite på brännan, men det får bli efter gymmet:)

2010-06-21 @ 23:13:54
Postat av: millan

Grattis kära syster och svåger! Länge leve kärleken!!!

Kramisar

2010-06-22 @ 11:23:13
Postat av: Johanna

Då får jag väl skriva grattis kära svägerska och bror då ;) Ni är så go! Vi måste absolut ha en filmkväll snart tycker jag :)

2010-06-22 @ 18:15:42
URL: http://johannaask.blogg.se/
Postat av: Billa

Grattis! Har det redan gått 4 år!? =) Jag och Marcus firar 5 år i november. OJojoj det går fort.



KARM KRAM

2010-06-22 @ 19:23:28
URL: http://camomilloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0