Gefle

Varit i Gävle idag med familjen Ask/Övermalm. Faktiskt allihop samlade, riktigt kul. Inte ofta det sker i min familj... Johanna övningskörde båda dit och hemvägen, bra dessutom. Fast på vägen hem var jag inte så medveten om körningen...däckade efter typ 5 minuter och sov hela vägen hem. Najs! Lite ont i nacken nu bara, haha. TACKSAM att ingen (Johanna eller Erik) tog några fula sömnkort på mig!! ;P
Vi var på Valbo o Ikea oxå. Gjorde stora och finfina inköp : lågenergilampor + strumpor åt mig och erkan.

Nu blir det fredagsmyyyyys med lite chirre å mumsmums!
Auf wiedersehen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle väl aldrig göra någöt sånt... Just ja det gjorde jag en gång! ;)

2010-05-14 @ 19:37:04
URL: http://johannaask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0