Give the iron...

Kört på flytande föda idag. Skönt nog har jag inte känt av någon hunger, underlättar en hel del. Var precis iväg tillsammans med Erkan o tränade 1,5 timme. Superjobbigt men suuuperskönt nu efteråt! Beach 2010 - here we come! =)

Pratade med Calle som jag känner från mellan- och högstadiet. Han bor numera i Australien och vi fick kontakt igen efter typ 2 år och pratar lite då och då. Jättekul!! Jag tycker att det är så trist att man inte har nån barndomskompis som man känner typ sen lågstadiet som det verkar som att alla andra har... Men jag har iaf BillaBong och Calle från lite senare skolår...det är inte illa det! =) Å dom e bra dom!!!

Näpp, nu blir det in i duschen och sen myyys! Ledig dag imorrn oxå. Funderar faktiskt på att gå upp till Bullerby filmen som börjar vid 8 imorrn bitti. Kurra upp i soffan å äta lite frukost. Mm! Får väl se hur trött man är.

Auf wiedersehen...
Ps. Eriks mustasch är ÄNTLIGEN bortrakad! Återkommer med bilder före och efter och kanske nån Gûnter pose oxå, haha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ÄNTLIGEN är den borta ;D

2010-05-12 @ 21:09:30
URL: http://johannaask.blogg.se/
Postat av: Billa

Japp jag finns här. =)



KRAM KRAM

2010-05-12 @ 21:48:03
URL: http://camomilloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0